Nieuw Avontuur !

27 juni 2018 - Amsterdam, Nederland

Heey,

Daar ben ik weer! Een nieuwe zomer is aangebroken en dat betekend een nieuw avontuur! Karlijn en ik gaan ook dit jaar weer samen een klein stukje van de wereld verkennen.

Nadat onze vakantie naar Costa Rica, Panama en Nicaragua was gecanceld omdat het daar niet veilig was moesten we opzoek naar wat anders. En geloof me, dat is echt super lastig als je zo’n mooie vakantie als vorig jaar heb gehad.

Best last minute moesten we wat regelen maar toch is het ons weer gelukt. We zullen dit jaar afreizen naar Frankrijk. En niet zomaar Frankrijk, het stukje Frankrijk dat naast Madagascar ligt genaamd Réunion. We dachten, laten we het dit jaar een beetje normaal houden. We zullen in plaats van 2 maanden 17 dagen weg gaan, en in plaats van de tent slapen we in hotelletjes. Al moet ik eerlijk zeggen denk wel dat ik de tent ga missen, behalve het opzetten dan!

We zullen op dit eiland een auto huren en zelf rond gaan rijden. Hierbij gaan we opzoek naar mooie watervallen, strandjes en natuurlijk weer mooie avonturen.

Ook dit jaar ga ik weer een blog bijhouden zodat ik de goede verhalen met jullie kan delen. Wij zullen 3 augustus vertrekken richting België waar we op het vliegtuig stappen. Ik ben super benieuwd en vind het stiekem ook wel een beetje spannend.

Zodra het zover is laat ik wel weer wat van me horen.

Liefs,

Suus

1. Marjon:
    27 juni 2018
    Ha Suus leuk weer. Lijkt me wel totaal iets anders dan met zo'n internationale groep. Maar wel spannend. Ik ga je en jullie zeker volgen.
    Groetjes
    Marjon