Naam:
Foto’s:
206

Over mij

Hey,

Leuk dat je een kijkje neemt om mijn blog. Ik ben Suus en ik heb een groot, maar dan ook echt groot liefde voor reizen. Niks is te gek, hoe gekker hoe beter hoe avontuurlijker. Op deze reisblog zal ik verhalen posten over mijn reizen en de avonturen die ik beleef.

De reizen die je hier nu kan vinden:

Veel leesplezier!

Liefs,

Over mijn reis

Afrika,

Samen met Karlijn heb ik in 2017 een rondreis gemaakt door Afrika. Nou zal je denken Afrika is nog al groot, dat klopt maar wij hebben ook veel gezien. Met een internationale groepsreis reisde we in 52 dagen door de landen Kenia, Tanzania, Malawi, Zambia, Zimbabwe, Botswana, Namibië en Zuid-Afrika. Dit hebben we volledig in Afrika stijl gedaan, niet in hotels maar gekampeerd. Het was een van de meest bijzondere reizen die ik ooit heb gemaakt. We hebben genoten van de natuur, de wilde dieren, de kampvuren, de feestjes, de Afrikaanse massages, de gezellige groep mensen en vooral het continent Afrika.

(Geboekt bij Absolute Africa)

Réunion,

Samen met Karlijn ben ik in 2018 afgereisd naar Frankrijk. En niet zomaar Frankrijk, het stukje Frankrijk dat naast Madagaskar ligt genaamd Réunion. We zijn hier zelf met de auto in 17 dagen rond het eiland gereden. We hebben super mooie wandelingen gemaakt, oude vulkanen beklommen, walvissen gezien en vooral veel genoten.

(Geboekt bij Undiscovered)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zuid-Amerika,

Dit jaar ga ik een rondreis maken door Zuid-Amerika. Op 1 december vertrek ik naar Colombia waar mijn reis zal beginnen, gevolgd door Ecuador en de Galapagoseilanden, Peru en het bekende Machu Picchu en eindigt in Bolivia. Mijn reis zou stoppen in La Paz, Bolivia maar omdat ik de zoutvlaktes niet wil missen en ik ben toch al in de buurt ben, zal ik nog een reis door Bolivia er achter aan maken. In totaal zal ik een kleine 2.5 maand weg zijn. Ik ga dit jaar alleen mee doen aan een internationale groepsreis, dit betekend ook geen Karlijn.. dat zal wel even wennen worden.

(Geboekt bij G-Adventures)

Bezochte landen

Ik heb 38 landen (15%) bezocht:

België, Botswana, Cambodja, Canada, China, Colombia, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Griekenland, Hongkong, Indonesië, Italië, Jersey, Kenia, Luxemburg, Malawi, Maleisië, Namibië, Nederland, Oostenrijk, Polen, Réunion, Spanje, Sri Lanka, Swaziland, Tanzania, Thailand, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zwitserland.