Onderweg naar Bulawayo

4 augustus 2017 - Bulawayo, Zimbabwe

4 augustus 2017

Vannacht was denk ik een van de koudste nachten die we hebben gehad. Ik heb gewoon geslapen met lange broeken, twee shirts met lange mouwen en twee paar sokken aan. Ik heb het niet echt koud gehad maar er zijn wel nachten geweest waar ik het warmer had. We moesten om 8 uur ontbijten en zijn om 9 uur gaan rijden richting Bulawayo. We hebben de hele ochtend gereden en kwamen rond 12 uur aan in Bulawayo en zijn we gestopt bij winkels om boodschappen te halen voor het avond eten en ontbijt. We zijn vervolgens doorgereden naar de camping waar we rond 2 uur aankwamen. Het was niet echt een camping maar een achtertuin met zwembad en een stuk gras waar wij ons tentje op konden zetten. We hebben vervolgens lekker bij het zwembad gelegen en gekletst. In de avond kwam er een man langs die ons iets ging vertellen wat we morgen gingen doen. Morgen gaan we op een wandel safari om neushoorns te bekijken. Hij zei dat we heel dichtbij neushoorns komen en dat goede loopschoenen zeker handig zijn. Daarna hebben we nog even rond het kampvuur gekletst tot het eten klaar was. Na het eten kwam de taart tevoorschijn voor Ian zijn verjaardag. Het was worteltjestaart en hij was zo lekker, ik denk dat ik wel 3 stukken heb gegeten. Toen de taart op was zijn de meeste richting bed gegaan. Niet veel later hebben wij ook ons bed op gezocht.