Workout in de bosjes

13 augustus 2017 - Okavango Delta, Botswana

13 augustus 2017

De wekker stond om 6 uur zodat we de ochtend wandeling konden doen. Alleen toen ik de wekker hoorde dacht ik, laat die ochtend wandeling maar zitten. Bij de vorige wandeling hebben we alleen maar poep gezien en ik had geen zin in een herhaling. Ik ben verder gaan slapen en werd om 8 uur wakker. Ik ben toen samen met Karlijn en Tania fruit gaan snijden voor de fruitsalade. Daarna moest ik de groente snijden voor de groente omeletten. We hebben 1,5 uur gesneden toen de groep terug kwam van de wandeling. Nou 10 keer raden, ze hebben alleen maar poep gezien. Ben ik even blij dat ik niet mee was! We hadden een mega ontbijt en voor lunch had ik dan ook geen eten meer nodig. Ik heb daarna in de zon mijn boekje gelezen toen Tania vroeg of ik mee wilde doen met de baby workout. Aangezien mijn lichaam wel wat beweging kon gebruiken heb ik mee gedaan. We hebben oefeningen gedaan voor onze benen, billen, armen en buik. Toen ik dacht dat we klaar waren bleek dat we net waren begonnen met de warming up. De echte workout moest nog komen. Normaal doet Tania samen met Kevin en Nash iedere dag een killer workout. Ik kijk liever toe met een zak chips. Na de workout heb ik mijn bikini aan gedaan en het water in gegaan. Daar heb ik even mijn haren gewassen. Toen ging Lima mijn in een mokoro voortduwen, wat heb ik hard gelachen. We kwamen om de paar minuten vast te zitten in het gras. Na dit avontuur ben ik in de tent gaan liggen en heb ik mijn boek gelezen. Om half 6 moesten we klaarstaan voor de boottocht om de zonsondergang te zien. We hebben een klein stukje gevaren en genoten van de mooie lucht. Terug bij het kamp hebben ik eten gemaakt en gegeten. We aten kip a la Nash, koolsalade, aardappelen en knoflookbrood. Na het eten heb ik afgewassen en geholpen met opruimen. Toen ben ik naar bed gegaan en heb ik nog even gelezen. Ik zat zo ik mijn boek dat ik hem heb uitgelezen. Daarna ben ik maar snel gaan slapen.

Liefs,
Suus