Geweldige safari in Ethosa

17 augustus 2017 - Nationaal park Etosha, Namibië

17 augustus 2017

De wekker stond rond 6 uur en we zijn ons bed uit gegaan en hebben ons aangekleed. We ontbeten om 7 uur en om 8 uur zaten we met ze alle in de truck op weg naar Ethosha national park.  Onderweg zijn we gestopt bij een meteoriet. Hij was echt mega groot en we hebben leuke foto’s gemaakt. We zijn verder gereden en zijn bij winkels gestopt om boodschappen te doen. Daar heb ik spullen moeten halen voor het avond eten en ontbijt. Ik zit namelijk in de cooking crew vanavond. Na het halen van die spullen moest ik ook nog lunch halen voor mezelf. Toen ik daarmee klaar was ben ik nog even de kleding zaak in gelopen die naast de supermarkt zat. Hier heb ik wen muts en fluffy sokken gehaald. Terug bij de bus hebben we alles ingepakt en zijn we verder gereden naar Etosha. We kwamen rond 3 uur op de camping aan en hebben onze tent op gezet. Daarna zijn we de truck weer in gegaan want we gingen op safari. We hebben door Etosha national park gereden en kwamen heel veel giraffen tegen. Deze waren water aan het drinken. Toen we verder reden kwamen we een neushoorn tegen. Niet zo maar een neushoorn, een zwarte neushoorn. Echt ongelofelijk, ik had niet verwacht dat we die nog zouden zien. We kwamen naast de giraffen en neushoorns ook veel olifanten tegen. Toen we dachten dat we alles hadden gehad stopte de truck opeens. We keken om ons heen om te kijken wat onze driver had gezien toen Nash schreeuwde dat er een luipaard in de bosjes zat. Ongelofelijk maar waar, we stonden op nog geen 20 meter afstand van een luipaard. Normaal zitten deze verstopt in bomen en kan je ze heel slecht vinden. Ik was helemaal gelukkig, mijn dag kon echt niet meer stuk. Terug op de camping ben ik samen met mijn groepje gaan koken. We maken steak of kipfilet  met rijst, champignonsaus en een salade. Na het eten heb ik mijn spullen gepakt op te douche. Ook deze douche was extreem warm, echt top. Daarna klaar gemaakt voor bed want het wordt een koude nacht.

Liefs,
Suus

1. Angeline:
    21 augustus 2017
    Dank je wel voor je verhalen en foto's, echt leuk!
    Slaap lekker, niet te koud hoop ik.