Klaar maken voor het kamperen in de bosjes

11 augustus 2017 - Maun, Botswana

11 augustus 2017

Vandaag moesten we weer vroeg op want we moesten een heel stuk rijden. Om 6 uur vertrokken we en we hebben ergens onderweg ontbeten. Geen 2 km nadat we verder reden na ons ontbijt kwamen we 3 leeuwen met 3 welpjes tegen. Voor de rest hebben we veel gereden, gelezen en geslapen. In de middag kwamen we in een dorpje waar we boodschappen hebben gehaald voor de komende dagen. Rond 4 uur kwamen we op de kamping aan en heb en we de tent op gezet. Daarna hebben we onze tas in gepakt voor de komende dagen. We gaan kamperen in de Okavango delta. Hier zullen wij geen elektriciteit, douche, wc en bereik hebben. We gaan helemaal back to basic. We hebben spaghetti gegeten als avond eten en het was enorm lekker. Daarna hebben we de spullen gepakt om te douche. In had in de winkel coco’s olie gehaald om in mij haar te doen. Ik had er iets te veel in gedaan dus tijdens het douche heb ik twee keer mijn gaat gewassen en het leek wel dat het uit was. Het water was echt heel koud dus ik was er snel weer onder vandaan. Na de douche ben ik richting bed gegaan en gaan slapen.

Liefs,
Suus