Heerlijke appeltaart

24 augustus 2017 - Sesriem, Namibië

24 augustus 2017

Vandaag stonden we vroeg op want we gaan Swakopmund verlaten. Nash had voor ons geregeld dat we ontbijten kregen in de Lodge. Om 8 uur zat iedereen ik de truck en konden we onze weg weer vervolgen. De komende paar dagen zullen vooral veel reis dagen worden. We hebben de hele dag gereden door hele mooie landschappen. Rond 1 uur kwamen we aan bij een klein dorpje waar een winkeltje zat die bekent stond om hele lekkere appeltaart. Nou dat hoef je mij geen twee keer te vertellen! Ik heb mijn geld gepakt en heb taart gekocht voor kar en mij. Hij was gewoon nog warm toen we hem kregen en hij was inderdaad ook heel erg lekker. Daarna zijn we weer de truck in gegaan en hebben we onze weg vervolgd. Ik heb vooral veel geslapen wat best lastig is met die vreselijke wegen. De wegen hier zijn niet slecht, ze zijn ongelofelijk slecht. Het lijkt wel of de truck soms op een trilplaat staat. Andere kregen zitten we bijna tegen het plafon geplakt door een spontane hobbel. De wegen zijn niet alleen heel slecht maar de omgeving is ook heel erg stoffig. Het is soms zo erg dat door het trillen van de truck er een hele hoop stof uit het plafon komt. Natuurlijk is al dat trillen niet goed voor de truck en daarom stonden we op een gegeven moment ook stil. Er waren problemen met de remmen, wat op de camping gemaakt zou moeten worden. Gelukkig is onze chauffeur, Steve, heel erg handig en kan hij naast rijden met de truck ook alles repareren. We zijn snel doorgereden naar de camping. We kwamen daar rond 4 uur aan en hebben ons tentje op gezet. Karlijn en ik hebben toen het zwembad op gezocht en zijn daar even blijven hangen. Terug in de tent heb ik mijn warme kleding aan gedaan en ben ik buiten gaan zitten. Ik heb gekletst met wat mensen uit de groep en gewacht tot het etenstijd was. Na het eten was het mijn beurt om af te wassen. Dit hebben ik en mijn team even snel gedaan zodat we naar bed konden. Ik had besloten om toch buiten te gaan slapen onder de sterren. Ik ben als een blok in slaap gevallen.

Liefs,
Suus