Een hele dag rijden

15 juli 2017 - Dar es Salaam, Tanzania

15 juli 2017

Vandaag ging de wekker niet af omdat we zo stom waren om die niet te zetten. We werden een half uur voordat we klaar moesten staan wakker. Gelukkig hadden we de avond daarvoor alles al klaar gelegd en was het alleen nog een kwestie van aankleden, alle spullen naar de bus tillen en tent afbreken. Toen snel gegeten omdat we al laat waren was er niet zo veel meer over. Daarna in de truck gestapt want we moeten een hele afstand afleggen naar Zanzibar. Omdat de afstand te groot is zullen we ergens onderweg overnachten. De reis zelf was totaal niet boeiend. We zijn ergens in Arusha gestopt zodat we lunch konden halen. Ik had bij de supermarkt chili samosa’s, appels en wat drinken gehaald. De samosa’s waren heel erg lekker. Daarna hebben we de hele dag gereden tot we s’avonds aankwamen op de camping. We hebben de tent opgezet en toen hebben kar, Janelle, michelle, donna en ik geholpen met eten koken. Pompoensoep met vlees, een salade, guacamole en wat pasta. De combinatie van alles is een beetje raar maar het smaakte mij prima. Omdat wij hadden gekookt hoefde we niet alles op te ruimen. Na heten werden we toegelicht over de komende dagen. Toen tot de conclusie gekomen dat we om 5 uur op moesten dus gingen we maar richting bed.

Liefs,
Suus

1. Anouk:
    16 juli 2017
    Enjoy Zanzibar straks, dat is geweldig. Een spice-tour is heel leuk om te doen daar. En verder lekker dansen op het strand Have fun meiden
  2. Angeline:
    16 juli 2017
    Oh meiden, lekker genieten hè van jullie onvergetelijke reis!!