Nog 1 maand !

9 juni 2017 - Amsterdam, Nederland

Hey,

Leuk dat je hier bent om mijn reisblog te lezen. Samen met Karlijn ga ik een geweldige reis maken naar Afrika. Het was een heel spontaan idee wat werkelijkheid is geworden. Maanden lang zijn we van alles aan het plannen en inkopen. We hebben absoluut geen idee wat we van deze reis kunnen verwachten. Moeten we en gat in de grond graven om naar de wc te kunnen.. of hebben we elektriciteit en wifi?! Je kan maar beter van het ergste uitgaan, dan kan het altijd mee vallen! Door middel van deze reisblog willen we het thuisfront op de hoogte houden van wat we hebben gezien en hebben mee gemaakt. Over precies een maand vliegen we naar Nairobi, Kenia. Daar zal onze rondreis van 2 maanden beginnen. We starten in Kenia en reizen door de landen Tanzania, Malawi, Zambia, Zimbabwe, Botswana, Namibië tot we uiteindelijk eindigen in Zuid-Afrika! Het is een georganiseerde internationale groepsreis. Maar wat misschien nog wel het spannendste is, is dat we gaan kamperen. We slapen 42 van de 52 nachten in een tent! De backpack staat al weken klaar en we hebben er ongelofelijk veel zin in.