Nieuwe groep

22 juli 2017 - Iringa, Tanzania

22 juli 2017

Vandaag stonden we weer is vroeg op, zoals altijd. Mijn buikpijn was weer echt ondragelijk. We gingen niet ontbijten dat zouden we ergens onderweg doen. Het was een hele lange dag in de bus. Ik heb niks gegeten want ik voelde me zo afschuwelijk. Van iedereen moest ik meer drinken, maar meer drinken betekend ook meer plassen. Als je een hele dag in de bus zit betekend dat dat je geen toilet hebt en dus in de bosjes moet plassen. Nou je raad het al, als ik 1 ding niet doe is het in de bosjes plassen. Misschien over een maand ofzo maar dat kan ik echt gewoon niet. Verder was de bus reis niet bijzonder. We kwamen vroeg aan op de camping en hebben met een aantal mensen wat gekaard. Dit was wel heel leuk. We zijn sinds Zanzibar samengevoegd met de andere truck, en dus allemaal nieuwe mensen. Ik moest eerst even wennen maar ze zijn allemaal heel gezellig. De groep waarmee we zijn samen gevoegd zijn alleen bijna een maand onderweg en zijn dus ook al heel hecht aan elkaar. Ze vroegen gister aan ons of we bij hun club wilde, de maffia. Het is de bedoeling dat je dan een leverde moth ook wel mot eet en dan hoor je er bij. Ik weet zeker als ik dat doe dat wordt ik onterft door mijn moeder. Maar natuurlijk zou ik dat zelf ook echt nooit doen. We hebben veel gelachen en gegeten. Na het eten kregen we te horen dat morgen weer een lange dag zou worden. Zeker 13 uur rijden naar de plaats van bestemming. We moesten dus om 4 uur in de truck zitten. Ja, leuk zo’n vakantie! Bij de camping hadden ze geen stroom of WiFi maar wel brownies. Goh, die waren lekker. Ik heb meteen maar al mijn geld opgemaakt. Daarna heb ik de truck gecheckt en gekeken of alles op slot zat. Toen tanden gepoetst en naar bed gegaan.

Liefs, Suus

1. Angeline:
    24 juli 2017
    Blijf alsjeblieft wél drinken Suus; eerste levensbehoefte, kun je niet negeren hoor
    Dan voel je je vast snel weer wat beter