Onderweg naar Vic Falls

6 augustus 2017 - Victoria Falls, Zimbabwe

6 augustus 2017

Vandaag moesten we weer is vroeg ons bed uit want we gaan naar de Victoria falls. Het ontbijt was om 6 uur en we vertrokken om 7 uur. Onderweg zijn we heel vaak staande gehouden door de politie, die nogal corrupt zijn en overal geld voor moeten hebben. We hebben de hele tijd gereden tot we aankwamen in Vic falls. We hebben onze tentjes opgezet en zijn aan het zwembad gaan liggen. Het water was alleen iets te koud om te zwemmen. We verblijven in de Shoestring Backpackers Lodge. Het ligt op loop afstand van de winkels, de activiteiten en restaurantjes. We moeten de dagen in Vic falls zelf voor ons eten zorgen dus rond half 5 hebben we met een deel van de groep besloten om even het dorpje in te gaan en daarna een leuk eet tentje te zoeken. We zijn uiteindelijk beland bij een restaurant waar je voor 15 dollar een voor-, hoofd- en nagerecht had met live muziek. We hebben heerlijk gegeten en gelachen. Daarna zijn we naar de camping gegaan om te gaan feesten. Toen we daar aankwamen hebben we alle nummer die we ons konden bedenken aangevraagd en de heel avond gedanst. Ik hebben volgehouden tot 1 uur en ben toen richting de tent gegaan .

Liefs,
Suus