Een lekker dagje niks

20 juli 2017 - Zanzibar, Tanzania

20 juli 2017

Vandaag hebben we een dag geprobeerd uitgeslapen. Ik ben echter al 6 uur wakker geworden van hele erge buikpijn. Ik zal er verder niets over zeggen behalve dat ik blij ben dat ik nu een eigen toilet heb. Daarna ben ik rond 9 wakker geworden en heb ik maar even mijn boek gelezen. Toen Kar ook wakker was zijn we begonnen met het wassen van onze kleding. Ik ben echt heel blij dat wij thuis zo’n mooi apparaat hebben voor het wassen van je kleding, wat een rot werk is dat. Na de wasjes zijn we naar het strand gegaan waar we de rest van de dag hebben gelegen.  Rond 1 uur hebben we wat eten besteld en lekker in de zon op ons strandbedje opgegeten. Ik heb de hele dag mijn boek gelezen en af en toe verkoeling gezocht ik het water. Het is zo fijn om een dagje niks te doen. Nadat ik genoeg had gehad van de zon zijn Kar en ik naar de kamer gegaan op de douchen. Vanavond is voor een aantal mensen de laatste dag. Een gedeelte van de groep waarmee we nu zijn zal naar huis gaan als we in Dar El Salaam aankomen. Daarom gaan we vanavond met ze allen eten om het leuk af te sluiten. We eten niet in het hotel maar in een restaurant naast het hotel. Het eten was heerlijk en de toetjes ook. Na het eten ben ik terug gegaan naar het hotel en heb ik de rekeningen betaald bij de receptie. Eenmaal in de kamer heb ik alle was terug gestopt in mijn backpack. Ik kan nou niet zeggen dat het lekker ruimt ofzo. Maar ja, moet het er maar mee doen. Toen mijn backpack vol zal ben ik mij klaar gaan maken voor bed. Morgen wordt weer een lange dag.

Liefs,
Suus

1. Theo:
    21 juli 2017
    Mooi stukje, blijft steeds leuk om te lezen wat je mee maakt
  2. Anja:
    22 juli 2017