Opzoek naar McDonald's

29 augustus 2017 - Stellenbosch, Zuid-Afrika

29 augustus 2017

Om 6 uur ging de wekker en na ons laatste ontbijt op een camping zaten we om 8 uur in de truck. We kwamen rond 11 uur an in Stellenbosch waar we eerst hebben gewacht op onze kamers. Ik lig op een kamer met Karlijn, Jess, Lyma, Kevin, Bram, T en Lore. Nadat we al onze spullen hadden gedumpt zijn we onze laatste dollars gaan wisselen bij een wissel bureau. Toen zijn we terug gelopen om Donna uit te zwaaien want die werd opgehaald door de taxi. Samen met Bram en Lore hebben we besloten om de McDonald’s op te gaan zoeken. Bram wist de weg en we zijn de stad in gelopen. Na een kleine 10 minuten lopen kwamen we aan bij een McDonald’s, alleen deze was dicht. We hadden ons zo verheugd op McDonald’s dat we enorm baalde. We konden zo snel geen andere vinden dus zijn we maar gestopt bij een andere zaak die kip verkocht. Daar kwamen we Nash en Steve tegen. Aan Nash vroegen we waar we een McDonald’s konden vinden die wel open was. Je raad het al, die zat 2 min lopen van ons vandaan. We hebben snel gegeten en zijn toen naar de winkels gegaan. Kar en ik hebben een simkaart gekocht en zijn daarna opzoek gegaan naar kaarten om onze fooi voor Nash en Steve in te doen. We vonden een hele leuke kaart en zijn daarna nog even gaan shoppen voor ons zelf. Toen we het zat waren zijn we terug gegaan het hostel. Daar hebben we lekker gedoucht en ons klaar gemaakt om naar de maccie te gaan. Samen met Lore en Bram gingen we weer opzoek en kwamen dit keer wel bij de McDonald’s uit. In Zuid Afrika hebben ze de een dubbele big mac, hier zaten we dan ook de hele tijd over de praten. Ik wilde echter een quarter pounder maar omdat we zo erg over de dubbele big mac aan het praten waren had ik een dubbele big mac besteld. Vol trots kwam ik terug en zei ik dat ik een quarter pounder had besteld, waarop kar reageerde “Eeh Suus, je hebt een dubbele big mac besteld”. Toen ik op mijn bonnetje keek had Kar helaas gelijk. Na onze heerlijke maaltijd zijn we naar tiger’s milk gelopen en hebben daar nog een drankje gedaan met de rest van ze groep. Toen iedereen zijn drankje op had zijn we terug naar het hostel gegaan en lekker in bed gekropen.

Liefs,
Suus