Wandelen bij de Fish river canyon

26 augustus 2017 - Fish River Canyon, Namibië

26 Augustus 2017

De wekker stond om 6 uur en ik heb mijn backpack ingepakt. Daarna heb ik de rest van de kamer op geruimd en ben ik naar buiten gegaan. Toen kwam ik er achter dat het ongelofelijk koud was. Ik was weer eens veel te vroeg voor het ontbijt en heb mezelf toen maar even moeten vermaken. Toen Nash zij dat het rijd was om ontbijt te gaan maken ben ik begonnen met het snijden van het fruit. Dat is echt een rot werk met dat koude weer, je vingers blijven er net niet aan zitten. We hadden een fruitsalade gemaakt en daarnaast bacon, ei en toast. Om 8 uur zaten we weer in de truck en gingen we onze weg vervolgen. We kwamen rond 11 uur aan bij de Fish river canyon en zijn uitgestapt om even rond te wandelen. Het is echt super mooi, doet mij heel veel denken aan de grand canyon in Amerika. Samen met Donna en Karlijn zijn we gaan lopen langs de rand. Het was heel grappig want Karlijn heeft last van hoogtevrees. Toch heeft ze het voor elkaar gekregen om op een randje te gaan zitten terwijl Donna een foto maakte. Al snel waren we de laatste en was de rest van de groep al richting het andere uitgelopen punt gelopen. We zijn toen ook maar rustig die kant op gegaan tot we bij het uitkijkpunt aan kwamen. We zijn in de truck gestapt en zijn vervolgens gereden naar een plekje waar we konden lunchen. Kar en ik zijn toen maar de meloen gaan eten die al een week in mijn locker ligt te stuiteren. De buitenkant zag er wel niet heel geweldig uit maar de binnenkant was ongelofelijk lekker. Ik denk dat het de beste meloen was die ik ooit heb gegeten. Na het eten heb ik mezelf even gewassen omdat ik onder de meloen zat. Toen weer in de bus gaan zitten en gaan rijden naar de camping waar we slapen. Ik heb niet veel van de weg daar naartoe mee gekregen want ik lag te slapen. Aangekomen op de camping heb ik mijn tent op gezet. Donna en Karlijn hebben besloten om vanavond buiten te slapen dus ik had de tent voor mezelf. Heel veel mensen slapen buiten omdat ze het zat zijn om de tent iedere dag op te zetten. De camping was bij een warm water bron en had daarom ook een spa. Gelukkig voor mij had ik mijn dag vrij en ben ik lekker naar de spa gegaan. Ze hadden een warm water zwembad en daar hebben we met een deel van de groep in gezeten. We hebben gekletst en gelachen en heel erg genoten van het warme water. Toen ik het zat was ben ik gaan douche en mijn klaar gaan maken voor het avond eten. Omdat het eten lang duurde voordat ik klaar was hebben we gekletst met de groep. Als avond eten hadden we vlees van wilde dieren. Na het eten ben ik mij klaar gaan maken voor bed. Ik ben benieuwd of kar en donna het uithouden buiten.

Liefs,
Suus